måndag 14 maj 2007

Busy!

Hej och hå!
Jag har varit riktigt upptagen på senaste, men jag tänkte ni skulle få ett smakprov på vad jag har sysslat med när jag varit så upptagen:


Jag utsedde Näsan till månadens Stilprofil, Så jag och Petter var hem till honom och plåtade lite och ställde ett par frågor men dom får ni allt läsa om i tidningen.







Max och Thomas har också varit med på bild, men varför får ni tyvärr också läsa om i nöjesmagasinet city!



Jag hade en hektisk plåtning med föör långa naglar och för kladdiga fiskar!






Till sist så måste jag erkänna att ut har jag minsann också hunnit vara :









Man kan inte bli annat än glad av att titta på Ellen!
Hon är ju för härlig!

Dags att sova, men först lite mackor!

ses / Nicole

2 kommentarer:

Ingman sa...

Man kan ju inte bli annat än glad av att umgås med Nicole :)

Youngucci sa...

Ey!!
Jag snodde bilden på mig å max, hoppas det är ok!

Fina bilder du tagit!!

Fridens!

/Toast